Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

χθεσινοβραδινό review

Xθές το βράδυ η τηλεόραση είχε πάλι βλακείες...

Και δεν πήραμε τελικά και κανα DVD όπως είχα προβλέψει οτι θα χρειαστεί, και έτσι αναγκαστήκαμε να χαζέψουμε λίγο ότι μας σέρβιραν τα κανάλια.
Για την πρεμιέρα της νέας σειράς "H ζωή της άλλης" δεν θα μιλήσω γιατί αλλάζω το κανάλι και απο τα τρέιλερ και μονο.

Μια απορία έχω μονάχα: πέρσι δεν είχαν μια σειρά που λεγόταν "μια στιγμή, 2 ζωές"? δηλαδή αν κατάλαβα καλά, το απογευματινό σήριαλ του ΜΕGA πρέπει οπωσδήποτε να διαπραγματεύεται μια σύγχυση 2 ατόμων γύρω από μια ταυτότητα?
Δεν μπορούν να ξεκολλήσουν λιγάκι σε κάτι πιο πρωτότυπο?

Εγώ προσωπικά από τις χθεσινές επιλογές, θα προτιμούσα να ξανα(ξανα-ξανα-ξανα...)δω την ελληνική ταινία στο STAR, "Γοργόνες και μάγκες" , old time classic με καλές ατάκες και χαλαρές ερμηνείες χωρίς πολλές απαιτήσεις.

Όμως ο σύζυγος δεν αντέχει την χιλιοστή επανάληψη και προτίμησε να δούμε την αμερικανιά με τους εξωγήινους στο ANTENNA.
ε, τι ήταν να το δω? αφού το ξέρω το κακό μου το χούι.
όλο το βράδυ στον ύπνο μου, με κυνηγούσαν οι εξωγήινοι!

Αλλά μπορώ να πω μετά βεβαιότητας, οτι το δικό μου σενάριο ήταν ΚΑΙ πιο πρωτότυπο, ΚΑΙ πιο καλογυρισμένο, ΚΑΙ με καλύτερα εφέ, αλλά πάνω απ'όλα ΠΙΟ ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΣ!
ακούς εκεί, να εισβάλλουν οι εξωγήινοι και να σώζει τον κόσμο ο πρόεδρος των Η.Π.Α!!!

μα καλά, με κάτι τέτοια φτιάχνονται τα αμερικανάκια???

1 σχόλιο:

KitsosMitsos είπε...

Καμιά φορά όντως οι ελληνικές ταινίες είναι η καλύτερη επιλογή. Ίσως και οι πιο παλιές, οι ασπρόμαυρες. Τουλάχιστον είναι κομμάτι δικό μας...